Subject: FW: Suplushooaeg
From: "Aare Koll" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: Külli Tammur <[email-masked]>
Date: Mon, 5 May 2025 13:22:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kinnitame ja esitame kooskõlastamiseks Terviseameti Rahvatervise labori
poolt välja pakutud veeproovide võtmise graafiku Pelgurand/Stroomi ja
Pikakari supluskohtadest. .

Lugupidamisega

Aare Koll

Heakorra spetsialist

Põhja-Tallinna Valitsus

Kari tn 13, 10311 Tallinn

645 7017

From: Põhja-Tallinna LOV üldmeil <[email-masked]>
Sent: Monday, May 5, 2025 11:33 AM
To: Aare Koll <[email-masked]>
Cc: Külli Tammur <[email-masked]>
Subject: FW: Suplushooaeg

Tere!

Edastan Terviseameti pöördumise.

Tervitades

Kristina Põrh

dokumendihalduse spetsialist

645 7007

5307 2444

Tallinn on  <https://sport.tallinn.ee/et> Euroopa spordipealinn 2025

From: Kätlin Lahi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 5, 2025 10:19 AM
To: Põhja-Tallinna LOV üldmeil <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Suplushooaeg

Tere!

Suplushooaeg hakkab vaikselt lähenema ja sellega seoses uurin, kas soovite
ka sel suplushooajal koostada seirekalendri ning tellida veeproovide
võtmise Terviseameti Rahvatervise laborist? Terviseameti Rahvatervise
labor pakub välja järgnevad kuupäevad, mil neil on võimalik käia
Põhja-Tallinnas asuvatest supluskohtadest (Pelgurand/Stroomi ja Pikakari)
veeproove võtmas:

12.05

26.05

09.06

16.06 (ainult Stroomi)

25.06

30.06 (ainult Stroomi)

07.07

14.07 (ainult Stroomi)

21.07

28.07 (ainult Stroomi)

04.08

11.08 (ainult Stroomi)

18.08 (ainult Stroomi)

25.08

Kui Teile eelnevad kuupäevad sobivad, siis teen Teile ettepaneku esitada
seirekalender Terviseametile kooskõlastamiseks e-posti aadressile
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Kätlin Lahi

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Põhja regionaalosakond

+37253474619

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.terviseamet.ee <http://www.terviseamet.ee/>

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.